Skip navigation

Ja,jag brukar inte gilla mode och shopping.Modebloggar får magen att vända sig ut och in,speciellt när ägaren poserar som en mediakåt artonåring som vill ha kommentarer om hur snygg hon är.Blabla.
Men igår köpte jag faktiskt ett par hett efterlängtade Dr Martens på ett presentkort jag fått i en för tidig födelsedagspresent(har inte haft några Martens på ett tag):

Flock

Ja,mina är högre förstås.
Snyggaste skorna jag haft på länge.Nu måste de bara mjukas upp,jag känner mig som en tonåring som inte ens vill ta av sina nya,snygga skor:)

Kommentera

