Skip navigation

Ibland råkar man göra en så där billig och bra affär(som köpare alltså)att man nästan skäms.Jag snackar förstås om Tradera.Som idag när jag ropade in ett par barnbyxor för en krona,jättefina.Nästan genant.Skulle önska att någon bjudit emot så priset blivit lite högre iallafall.

Svårt att hitta bra kläder för tjejer som drar 128-134 numera.De ser ut som små vuxenkläder och färgerna är inte särskilt roliga.Äldsta dottern är kräsen,känns som inget man köper duger numera.Syr jag själv går det bättre,för då känner hon att plagget är gjort speciellt för henne,så idag har jag beställt nya mönster från Stoff och stil.NU ska det bli av att sy lite mer.Ibland har jag verklgien attention span som en fjortonåring,men jag ska skärpa mig.

Nu står söndagslasagnen i ugnen och jag ska låta maken servera medan jag tar en söndagspromenad med hund och bebis.Imorgon,skolstart.Är det någon mer än jag som tyckte sommaren gick rätt fort?

Kommentera

