Skip navigation

Nu berättar kvinnor i SvD om hur man upplever män som följer inlärda raggningsknep inspirerade av Neil Strauss´bok ”Spelet”.Ja,där satt den.Two can play that game.
Jag tror få saker skrämmer vissa typer av män som det faktum att kvinnor kan både genomskåda och göra samma sak minst lika bra.

Det är ingen avancerad gissning att de stackars handsvettande männen alternativt ganska framgångsrika ditona som tror att kurser i raggning hos ”lärare” med töntiga alias som kanske (kanske!) hade känts lite häftiga i internets allmänna barndom cirka 1995 ska rädda dem eller förgylla tillvaron lite extra,snart kommer kräva pengarna tillbaka.Fast kanske inte,det vore väl lite som att gå till polisen och tala om att man blivit blåst av ett Nigeriabrev.

Och så ska Statens
filminstitut
ge bidrag på 350 lakan till en porrfilm.Ja än sen.I skuggan av Tre Solar och Angel är det väl helt i sin ordning.

Äldsta dottern är grymt nöjd med sina nya vita tennisskor.Gläder mig med tanke på den tid det tog att välja ut de rätta,tanken på att vi kanske har BrunettBella 2018 i familjen skrämmer mig lite.
Nu återstår bara en vårjacka eftersom hon vid ett kalas i höstas av misstag tog med fel jacka hem,exakt likadan,men i en storlek mindre än hennes egen nya.Lyckades aldrig spåra den.Fan att jag aldrig märker grejerna!Mest för att de yngre syskonen inte vill ha ett plagg med någon annans namn i.
116 ser okej ut,men liiiite kort i ärmarna kanske…usch jag hatar att jaga kläder.

Bok jag vill läsa:min idol Lars Noréns självbiografi.Jag slår apropå Falska spel vad om att den hursomhelst gör mig gladare än valfri bok av Mia Törnblom.Any day now.

Och så har jag fått hem underbara kakformar beställda på Tradera.En ska föreställa en bowlingkägla med klot,men liknar något helt annat,haha. 😛 Idag ska jag bli lite pysslig på riktigt.Bäst att se upp innan jag börjar beställa egna tags till mina hemsydda barnkläder och,ve och fasa,börjar lägga ut bilder på dem i bloggen!Muhahaha….

Kommentera

