Skip navigation

Mitt i sennattens sömnlöshet,i en paus från klädinventeringen,kom jag in på en sida jag trots att den är känd nästan aldrig besökt.Inte sen 1997 något sådant.Passagen debatt.
Det är kul att läsa när man är en argsint 30+ ur den trötta ironiska generationen.Inga krav på registrering finns för att få delta,ändå ska det frågas för någon kompis.

”Min kompis och hennes man vill ha tvillingar,finns det någon medicin man kan få utskriven så det blir tvillingar?”.Skaffa hund istället.Två om ni vill.
”Jag söker par som vill delta i en ny serie,som vill ha en nytändning i sitt sexliv och hjälp från en erotikexpert.Naket eller inte är upp till er”undertecknat Eva B /nn@yahoo.se.
Jaha,vad heter kanalen?TV1000?

Andra är lite gulligt medelåldersängsliga,oftast fullständigt i onödan.Som mamman som oroar sig för att dottern färgar håret svart och tar på en massa kajal,hon är en ”ceen någonting”.Mamman tycker att dottern förstör sitt söta utseende,vägrar ha mössa för håret och dessutom är badrummet nykaklat,tänk om det blir fläckar?Kommer det gå över?Jag undrar om en del är födda medelålders,i förbigående sagt.
Ja,det går tyvärr säkert över.
De flesta skaffar snart alldeles för mycket hämningar och blir som sina egna föräldrar.Jag var en av dem som i tonåren utsattes för ständiga formningsförsök av en mamma som tyckte svart hår och kläder var gräsligt,det kanske är därför jag färgar det än idag.

Beware of the kajal lurking in the shadows!Och det heter Scene förstås.
Bandet heter däremot Broder Daniel.Känt även för sitt kajalbruk.

Kommentera

