Skip navigation

Tack Gud,för det vita pillret som lagligt skärper mina sinnen när naturen förunnat mig endast tre timmars ej sammanhängande nattsömn.Vad gjorde man utan det?Var det en tillfällighet att de sålde slut hos tillverkaren Recip innan jul och förblev väck ändå in i början på januari?
Jag tror inte det.
Pills

Och nu skulle jag behöva ”the little pink pill to turn the frown upside down”.Men några sådana har jag inte.
För den som nu förfasar sig så talar jag om lagliga preparat(även om citatet är lånat från den briljanta serien Two and a half men),bäst att påpeka.

Det blir inga mer salongsfärgningar av håret,neonröda slingor förblir på mig inte neonröda mer än två veckor och då kan jag färga själv likagärna.Så vad ska det bli nästa gång?Sweeney Todd-looken?Silver borde vara svårt att tvätta ur.Jag bara gissar det.

Yngsta döttrarna sover fortfarande hand i hand.Mellantjejen vill inte sova utan lillasyster brevid.Så långt från syskonavund man kan komma.Och jag hoppas det förblir så.

Kommentera

