Skip navigation

Hade tänkt lista mest minnesvärda eller jobbiga perioderna och händelserna i mitt liv år 2007 ochkom fram till följande i natten.

  • När jag höll på att föda barn på E20 i slutet på semestern.
  • Min dotters födelse en halvtimme senare,närmare bestämt klockan 13.25 söndagen den 29 juli.

(magen den fjärde juni förra året,när den var som störst)

(resultatet på Mölndals BB omkring klockan fyra den tjugonionde juli)

  • Min sons akuta sjukdom i december(jävla december med sina förkylningar och stress.Tre av mina barn är födda i december,och jag själv.Borde ju vara en bra månad??)
  • Att vi bestämde oss för att göra slag i saken och gifta oss efter snart 12 år tillsammans.

Funderar vidare imorgon.

3 Comments

  1. Å herreminje, var det där din mage den 4 juni törs jag knappt tänka mig hur den såg ut den 29!!! Måst ha vart ett mått på minst 42.

  2. Den blev inte större än den var på bilden,sen sjönk den:-)Bebisen var rätt normalstor den med;-)

  3. Jag gick 13 dagar över tiden också;-)


Kommentera

