Skip navigation

Dagens humoralibi.Knullborgarmärket ska tas bort efter protester från Svenska simförbundet.Askul ofrivillig komik!Jag visste inte ens att det fanns ett Knullborgarmärke och när jag först läste rubriken trodde jag nästan instinktivt att man måste ha legat med ett visst antal för att få det.Det hade ärligt talat inte förvånat mig det minsta.
Naturligtvis protesterar en del för att sex ska vara så poetiskt fint(det är väl en naturdrift i första hand och i grunden inte särskilt poetiskt eller fint alls) och namnet Knullborgarmärket låter väl för prosaiskt och brutalt för dessa estetiker.Men.Det tjatas så mycket om sex i media på ett totalt trist vis att sådana här underbara humorguldklimpar sticker ut i mängden.RFSU kunde väl få ha haft kvar sitt Knullborgarmärke!
Men att däremot se kändisar sitta och fnittra i Fråga Olle,prata om oralsex och ta små gummibröst ur en vas får mig att vilja gå och lägga mig på nattkröken istället för att ha sex.Gäsp.
Jag vill verkligen inte veta vad dessa människor gör i sänghalmen eller var de nu gör det.Avtändande.

Sonen är nu på 6 tabletter Prednisolon per dag,har mist 5 kilo i vattenvikt på en vecka drygt.Han är nästan oroväckande spenslig och eldfängd i temperamentet.Prednisolonet går ner om man delar dem i hälften,bakar in dem i en liten smula pepparkaksdeg och låter honom svälja ner dem med mjölk.So far so good.Men han har fått ett jobbigt humör av dem.Provocerar syskonen,är retlig och slänger ur sig kommentarer som gör småsyskonen ledsna.Jag fattar förstås att det är kortisonet som spökar,men inte är det mindre jobbigt för det inte!

Kommentera

