Skip navigation

Ska nu prova Efexor mot depressionen,Zoloft hjälpte ju inte den gången jag tog det.Fontex tog jag 1996,men om det hjälpte minns jag inte.Men jag minns att många i min bekantskapskrets tog Fontex,läste ”Prozac,min generations tröst” av Elisabeth Wurzel och rände runt på stan,nyhemifrånflyttade och försökte vara intellektuella.Idag är allt annorlunda.Vi har familjer.Det är skrämmande att vakna och känna att trots att man har ”allt” kan man inte vara lycklig.Jag skäms inte för det.Jag vägrar skämmas för det.Men en mamma ska väl inte vara deprimerad?Iallafall har jag fått höra det.Jag vet att det är kvalificerat skitsnack,men ändå känner jag mig lite usel.

Till födelsedagen fick jag en Singer overlockmaskin som jag hittills bara trätt,det skulle enligt försäljaren ta runt 40 minuter för en nybörjare att trä den.Jag klarade det på runt 20 minuter,så jag är väl inte helt korkad.Har inte använt den än,behöver fler spolar a 39 kronor stycket.Bruna.

One Comment

  1. Jag har hört bra saker om Efexor. Även fast sånt där är så personligt.

    För mig var det Cipralex som blev livräddaren, efter att ha provat nästan alla märken som finns.


Kommentera

