Skip navigation

night

Sopranos,en serie jag inte ägnat den minsta uppmärksamhet eftersom jag inte delar den fascination för brottslighet(särskilt organiserad sådan)som många säkert skötsamma vanliga svenssons dras med,är slut.Och jag bryr mig inte ett dugg.Varför upprörs folk över slutet på en fiktiv serie?Varför uppröras över om en gangster som inte ens existerar dör eller ej?Har ni ingen egen fantasi?Skapa ett eget slut om ni inte är nöjda.Det spelar ingen roll hur det ser ut eftersom Sopranos inte finns.Just det,de finns inte.Ska vi ta och gnugga in det en gång till?

Bilden är förresten tagen med min halvbra mobilkamera från ett ljuskonstevent i stan här,idén att lysa upp höstmörkret är briljant. Det är numera roligt att gå ut och bara promenera i centrum när det är mörkt!

Kommentera

